Pecah Perut - Terima Kasih Kawan-Kawan

Alhamdulilah. Hari ni genab SEMINGGU usia blog pecah-perut@blogspot Aku ni. Tak sangka gak Aku, lebih dari 10 post dah ada kat dalam blog ni. Bila tengok balik, eh rajin juga Aku rupanya ya! Wahahahaha. Puji diri sendiri? Menyampah!!

Sementara masih sempat ni, Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Fairuz dan juga Ila . Sebab 2 orang inilah yang banyak memberi material kepada Aku. Thanks a lot to both of you baby! Kalau ada barang baik tu...jangan lupa pass kat kite yeak. Sayang KORANG la. Uhuk! Ahaks!!

Dalam pada tu, ada gak yang bertanya,

"Zal, perlu ke lawak lucah dalam blog kau ni??"

"Kau tak suka ke?" Tanya Aku balik.

"Eh, suka! Lawak Mesin Taip tu betul-betul buat Aku pecah perut la!!!"

"So...apa masalahnya???"




















No comments: