Maharaja Lawak Minggu Kedua - Siapa Tersingkir?


Untuk minggu kedua Maharaja Lawak (ML) masih bersiaran langsung di Sudio Finas, Hulu Klang. Bagi pelanggan astro yang melanggan pakej Mustika boleh mengikutinya di saluran 132-astro Warna dan minggu ini adalah minggu terakhir ML disiarkan secara langsung di saluran 105-astro Prima.

Untuk minggu ini, demam filem Hantu Kak Balik Rumah masih belum kebah dengan Usop Wilcha dijemput khas bagi menaikkan mood lawak pada malam tersebut.


Secara keseluruhan persembahan para peserta ML agak hambar berbanding minggu lepas. Nak gelak pun agak tersipu-sipu malu gitu. Apapun Maharaja Lawak minggu kedua masih berbaloi untuk ditonton dan di sini kami menghimpunkan antara yang pecah perut malam tadi.












Orait. Lebih kurang macam gitu la lawak-lawak malam tadi. Mana-mana peserta favourite korang yang takde, kira persembahan dorang tak pecah perut la malam tadi. Search jer kat u-tube kalau-kalau teringin nak tengok persembahan yang tak berapa lawak tue yea.

Untuk sesi penyingkiran akan ditunda pada minggu hadapan. Mungkin marketing strategy astro agaknya untuk memancing lebih ramai pelanggan mereka melanggan pakej mustika. Sebab tulah nama peserta yang bakal tersingkir sengaja dilengah-lengahkan. Peserta yang mendapat undian tercorot ialah;






No comments: